از دست دادن هر انسانی

خرید بک لینک

از دست دادن هر انسانی که دوستش می داشتم آزار دهنده بود

گرچه اکنون متقاعد شده ام که هیچکس کسی را از دست نمی دهد

زیرا هیچکس مالک کسی نیست . این تجربه واقعی آزادی است

داشتن مهمترین چیزهای عالم بی آنکه صاحبشان باشی


همسفرزندگی...

ما را در سایت همسفرزندگی دنبال می‌کنید

برچسب: از دست دادن هر انسانی که دوستش,از دست دادن هر انسانی که,از دست دادن هر انسانی که دوستش می داشتم, نویسنده: بازدید: 284 تاريخ: يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 5:38

صفحه بندی